دکتر محمد اسلامیان کوپایی

دکتر محمد اسلامیان کوپایی متخصص و جراح فک و صورت: پس از اتمام دوره دبیرستان و پایان دوره خدمت نظام وظیفه با قبولی و پذیرش در دوره اعزام به خارج از کشورجهت ادامه تحصیل به مکزیک سفر کرد . در آ ن جا یک دوره شش ماهه زبان اسپانیولی گذراند و در رشته دندانپزشکی وارد دانشگاه شد .

وی پس از اتمام دوره تحصیلی در این رشته به ادامه آن در دوره پزشکی مشغول و سپس یک دوره آموزشی در زمینه جراحی عمومی را به مدت دو سال فراگرفت به دنبال آن در رشته تخصصی جراحی پلاستیک و زیبائی فک و صورت موفق به گرفتن بورسیه از دانشگاه ارتش مکزیک گردید .

وی در این مرکز همراه با اساتید مختلف کشورهای مکزیک و آمریکا به مدت چهار سال آموزش های لازم را فراگرفت و تجربیات بسیاری در این زمینه کسب نمود. دکتر اسلامیان در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی فک و صورت چند سالی در کشور مکزیک مشغول به کار بود و عملهای جراحی متعددی انجام داد و هم اکنون با کوله باری از تجربه و دانش در ایران به فعالیت خود ادامه می دهد .

متخصص جراحی و زیبایی فک و صورت، جراحی پلاستیک ، بینی ، پلک و گونه لب و پروتز ، چین و چروک صورت و ابرو

کد نظام پزشکی: ۵۷۷۵۵

نشانی: کرج، چهارراه طالقانی، پشت برج طالقانی، خ یادگاری، ساختمان پزشکان گلایل، طبقه دوم، واحد۶

تلفن تماس:  ۰۲۶۳۲۲۶۴۷۰۶

موبایل: ۰۹۱۲۲۱۰۱۰۲۴

یک نظر

  1. محمد مسلمی کوپائی 14 آگوست 201514 آگوست 2015 گفته:

    درود بر ایشان و خانواده محترمشان. به عنوان یک شهروند اهل کوهپایه به جناب آقای دکتر اسلامیان و همه مشاهیر کوهپایه افتخار میکنم. خداوند به همه ایشان سلامتی و توفیق عنایت بفرماید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top