احمد یوسفی کوپایی

نام پدر: علی محمد

تاریخ تولد: ۱۳۳۷

محل تولد: کوهپایه

تاریخ شهادت: ۶۰/۹/۸

محل شهادت: بستان

مزار: کوهپایه

 

وصیتنامه:

اللهم ارزقنی توفیق‌الشهاده فی سبیلک. خدایا تو مرا می‌خوانی و من از تو رو می‌گردانم. تو به من دوستی و محبت می‌کنی و من دشمنی می‌کنم. تو به من مهر می‌ورزی و من نمی‌پذیرم، گویا که من منتی بر تو دارم.

پس بر بنده نادانت رحم کن و این سرگذشت بنده گناهکاری است که اینک به خود آمده و اینچنین در پیشگاه پروردگارش وصیت می‌نویسد، در چنین لحظاتی بزرگترین آرزو و دعای من شهادت در راه خداست و سربازی خمینی کبیر (ره) که در امتحان آن تجدید شده‌ام و اینکه مانده‌ام که شاید بسیاری گناهانم پرده‌ها را دریده باشد ولی زیادی گناهانم هرچه باشد لطف و کرم خداوند خیلی بیشتر از آن است و امیدوارم که از این کمال عالی مرا بی‌نصیب نگذارد به یاری خدا فردا عمل جراحی دارم خداوند انشا‌الله به همه مجروحان و بیماران اسلام شفا عنایت فرماید.

اما وصیت اصلی من به همه آنانی است که در دوره‌ای از زندگی به خصوص جوانی زندگی را جدا از اسلام گذرانده‌اند.برای بازگشت به طرف خدا هیچ‌وقت دیر نیست ولی گذشت زمان مانع و سد اجرای آن می‌شود.

پدر بزرگوار و مادر مهربانم از اینکه فرزند خوبی برای شما نبودم مرا می‌بخشید که پس از بخشش خداوند به بخشش نیاز دارم.

در آخر مبلغی پول از من پیش انجمن اسلامی است که در آنجا بماند و حقوقی که از سپاه طلب دارم نگیرید و طلب‌های دیگری که دارم برای کمک به دولت بدهید از همه طلب عفو و بخشش می‌کنم.

والسلام

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top